- To bardzo ważny wyrok, który potwierdza, że bezprawne działania w biznesie nie mogą być tolerowane. Firma FoodCare w naszej ocenie świadomie upodabniała opakowania napoju Ngine do opakowania rozpoznawalnej i renomowanej marki Tiger, a co za tym idzie - korzystała z dorobku naszej firmy
- Prawa do wykorzystywania wizerunku Shreka kupiliśmy od firmy PlusLicence, która zarządza nimi na terenie Polski w imieniu wytwórni DreamWorks SKG, producenta filmu "Shrek". Będzie to pierwszy napój pod marką Shrek na świecie - powiedział nam Jędrzej Szynkarczuk, szef działu marketingu firmy Hoop
Polacy coraz więcej pracują, są więc coraz bardziej zmęczeni i potrzebują nieustannego zastrzyku energii - chyba w ten sposób wytłumaczyć można dynamicznie rosnący rynek napojów energetycznych, na którym co i rusz pojawiają się nowi gracze i nowe produkty. Nie ma już chyba znanego boksera
Cadbury Schweppes ma m.in. takie marki napojów jak Schweppes, Orangina czy Oasis. Eksperci szacują, że firma może z transakcji dostać nawet 2 mld dol. Planowana sprzedaż ma częściowo pokryć długi firmy (wynoszą ok. 6,1 mld dol.). Koncern od 2003 r. tnie koszty, by sprostać rosnącej konkurencji
Jeden łyk za dużo mógł zakończyć się tragicznie. Trzy osoby zakupiły bezalkoholowy napój orzeźwiający. Wkrótce po jego wypiciu źle się poczuły, zaczęły narzekać na nudności, zawroty głowy i kłopoty z krążeniem. Mimo to miały szczęście. Zdaniem policji spożycie tego napoju mogło doprowadzić
więc zamówienia u producentów napojów i powoli opróżniają pełne magazyny. Powiało chłodem Rzecznik prasowy Hoopa Robert Niczewski przyznaje, że w maju tego roku Hoop sprzedał o ok. 20 proc. mniej napojów niż przed rokiem. - Podobnie było w 2000 r. Wtedy lato zaczęło się praktycznie dopiero w połowie lipca
Napoje energetyzujące najczęściej kupujemy w sieciach dyskontowych (65 proc.), supermarketach (55 proc.), hipermarketach (51 proc.), a także sklepach spożywczych (44 proc.). Znaczącą sprzedaż zanotowano także na stacjach benzynowych (28 proc.) ? wynika z raportu KPMG ?Rynek napojów bezalkoholowych
Bez zbędnego wstępu, oto lista najdziwniejszych napojów świata według serwisu www.divinecaroline.com: 1. Piwo o smaku pizzy - jest to oczywiście pomysł amerykański. Tom i Athena Seefurth, właściciele włoskiej restauracji najwyraźniej stwierdzili, że przygotowywanie pizzy po prostu nie wystarcza
się kontrabandą - lemoniady i innych słodzonych napojów. W Portugalii takie artykuły podlegają dodatkowej opłacie cukrowej, podczas gdy w Hiszpanii obejmuje je tylko VAT. Dlatego też coraz więcej takich napojów nielegalnie przekracza granicę. Profesjonalne szajki przemytników lemoniady - Od 2017 roku za napoje
przede wszystkim do respektowania prawa dystrybutorów do kupowania napojów niegazowanych każdego innego dostawcy. Koncern zrezygnował też z udzielania swoim klientom rabatów, których jedynym uzasadnieniem było sprzedanie odpowiedniej ilości produktów (taki rabat wiązał dystrybutora z producentem na szkodę