rynkowa wzrosną nakłady reklamowe w internecie i reklamie zewnętrznej. Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2007 r. wyniosła niemal 6,6 mld zł. Według szacunków Starlinka oznacza to, że wydatki reklamodawców w mediach wzrosły w zeszłym roku o blisko 16,2 proc. Najwyższą dynamikę, w porównaniu z rokiem
W internetowej reklamie napoju energetycznego Devil widzimy nagą kobietę, która trzyma puszkę. "Devil otworzy każdą Ci puszkę" głosi hasło. Autor skargi uważał, że reklama jest seksistowska, a ponadto wprowadza w błąd. Powód? Napój Devil nie jest w stanie otworzyć każdej puszki. Firma odpowiedziała
Według uczestników amerykańskiego sympozjum Mobile Ad Degree obecnie najpopularniejsze są dwa rodzaje reklam na typowe platformy przenośne, a przede wszystkim na telefony komórkowe. Pierwsza wykorzystuje możliwości lokalizacyjne większości dzisiejszych urządzeń przenośnych. Druga zaś to klasyczne
Ta reklama to legenda. Reklama pasztetu narobiła Katarzynie niezłego obciachu. Do dziś wielu wypomina jej ten krok. Ile mogła zarobić na tej reklamie? Nie wiemy. Ale pewne jest jedno - gdyby oddała pieniądze zarobione na reklamie na chore dzieci, wszyscy by jej to wybaczyli. A tak pamiętamy
ZOBACZ TEŻ: Telewizja przez pomyłkę wyemitowała reklamę z Bangladeszu Nadesłane: Dwie reklam, to samo zdjęcie i wpadka KONKURS! Wysyłaj nam śmieszne zdjęcia, historie i filmiki i wygrywaj nagrody!
Reklamy Dove od kilku sezonów niosą pozytywny przekaz mówiący o tym, że każda kobieta ( bez względu na rozmiar czy wzrost) może być atrakcyjna i piękna. Oczywiście za sprawą produktów firmy. Ostatnia reklama Dove wywołała burzę w mediach. Zdjęcia będące częścią kampanii reklamowej żelu pod prysznic
boleśnie takiego spotu w przerwie romantycznego filmu, nie daj Boże puszczonego jeszcze w porze kolacji? Cóż, środki na rozmaite ludzkie dolegliwości istnieją i mogą domagać się zauważenia przez ogół, ale czy trzeba je sprzedawać w tak bezpośredni sposób? Czy można się dziwić, że reklamy wkurzają Polaków
- wyprodukowało MTV. Hasło reklamowe nawoływało wówczas: Z wyjątkiem AIDS nic się nie zmieniło. Kiedy Tom Ford powołał Terry'ego Richardsona do sfotografowania jego perfum nie odbyło się bez skandalu, bowiem butelka perfum umiejscowiona została między udami nagiej modelki. Inna reklama produktu przedstawia
przychody reklamowe ogółem mają wzrosnąć o 10,2 proc., w przyszłym - o 7,1 proc. Zdaniem ekspertów z CR Media rynek korzysta przede wszystkim na ożywieniu gospodarczym, ale też odcina kupony po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. "W połączeniu z wyjątkowo niskimi cenami reklamy, jak na warunki
Billboard jest reklamą lubelskiego basenu. Przedstawia stojącą w wodzie kobietę w kostiumie kąpielowym, obok niej znajduje się narysowana foka, wszystko zaś jest opatrzone hasłem "pływaj z foczkami". Skargę na ten plakat złożył jeden z odbiorców. Argumentował, że słowo foczka w młodzieżowym slangu