części samochodowe

Więcej o:

części samochodowe

  • UE, USA i Kanada ścigają Chiny za części samochodowe

    Zdaniem UE Pekin wprowadził system celny, który faworyzuje chińskich producentów wbrew zasadom wolnego handlu, jakie obowiązują członków WTO. Kompletne auta importowane do Chin są obłożone stawką 25 proc., podczas gdy cło na części wynosi 10 proc. Na dodatek na zestawy części do montażu aut

  • PiS zostawił chaos w handlu częściami samochodowymi

    - Od przyszłego roku miałem sprzedawać nowe samochodowe foteliki dla dzieci. Ale kontrakt wisi na włosku, bo chyba już nie dostanę na nie certyfikatu - skarży się nam przedsiębiorca handlujący częściami i akcesoriami dla motoryzacji. W podobnej sytuacji będzie wiele innych firm produkujących lub

  • Kto zarobi na częściach do aut?

    W połowie września Komisja Europejska zaproponowała reformę przepisów prawnych, regulujących ochronę patentową tzw. widocznych części samochodowych (elementów karoserii, szyb, lusterek i lamp). Zgodnie z obecnie obowiązującym prawem każde państwo UE może zadecydować, czy na jego terytorium koncerny

  • PIMot będzie nadal działać

    stycznia PIMot przez IPiEO były minister gospodarki Piotr Woźniak podpisał po przegranych przez PiS wyborach parlamentarnych, tydzień przed odejściem ze stanowiska. PIMot zajmuje się głównie homologacją części samochodowych, czyli sprawdzaniem, czy spełniają wymogi bezpieczeństwa UE i Europejskiej Komisji

  • PB: Ubezpieczyciele łączą siły, by ciąć koszty

    Przy Polskiej Izbie Ubezpieczeń powołano komisję ds. likwidacji szkód. Zajmie się ona odszkodowaniami i zadośćuczynieniami za szkody osobowe, wspólnymi zakupami części samochodowych i wprowadzeniu w życie bezpośredniej likwidacji szkody komunikacyjnej. Cele? - Obniżenie kosztów działalności

  • Delphi zwolni poza Polską

    , która jest rzecznikiem Delphi w Polsce, zwolnienia nie dotkną pracowników koncernu w Europie Środkowo-Wschodniej. Delphi ma w Polsce sześć fabryk części samochodowych i Centrum Techniczne w Krakowie. W polskich zakładach koncernu pracuje 5 tys. osób. W tym roku krakowskie Centrum Techniczne "Delphi" przyjęło do pracy