W szarych czasach PRL wielu marzyło o ciuchach z metką Pierre Cardin. Blask tej marki z łatwością pokonywał żelazne kurtyny i działał na wyobraźnię. Francuski projektant był wówczas synonimem wysokiej mody, niedostępnej nad Wisłą. Dziś niewielu kojarzy garnitury i płaszcze Pierre Cardin
Wartość marki Google wzrosła w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy o 44 procent do 17,8 mld USD. Tym samym najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka internetowa znalazła się na dwudziestym miejscu w rankingu sporządzonego przez ekspertów firmy Interbrand. W ubiegłym roku wzrost wartości tej marki
LPP zakłada uruchomienie sklepu internetowego Reserved jeszcze przed końcem pierwszego kwartału 2013 roku. W tym samym czasie do sprzedaży trafić ma kolejna już, piąta marka w ramach LPP - Sinsay. - Chcemy, aby była to atrakcyjna cenowo marka młodzieżowa, ze strukturą asortymentu charakterystyczną
"Rz" zauważa, że w przeciwieństwie do krajów Europy Zachodniej, gdzie produkty "marki własnej" ronią furorę, w Polsce ich udział w sprzedaży lekko spada. Według danych firmy badawczej Nielsen ich udział w 2007 roku wynosił 8,5 procent i zmniejszył się w porównaniu z rokiem poprzednim o 0.2 procent
Eksperci firmy Interbrand, która co roku publikuje ranking wartości globalnych marek, wycenili markę Coca-Coli na 67 mld dol. Podobnie jak przed rokiem drugie i trzecie miejsce zajęły marki Microsoft (warta 56,9 mld dol.) oraz IBM (56,2 mld dol.). Jednak najdroższa marka na świecie staniała w ciągu
Pozostałe internetowe marki, które zmieściły się w pierwszej dziesiątce to: Yahoo! (7 miejsce), Firefox (8) i eBay (9). Listę uzupełniają Starbucks (4), Ikea (5) Nokia (6), i Sony (10). Rok temu w czołówce to "stare" marki stanowiły większość, a całej stawce przewodził Apple, który wyprzedzał
Takie wnioski płyną z ankiety przeprowadzonej przez firmę Target Group Badania i Doradztwo, która postanowiła sprawdzić, jakie marki finansowe najlepiej radzą sobie 15 lat po transformacji i jak Polacy oceniają ich jakość. Najbardziej popularną marką 2004 roku okazał się PZU - najstarszy, krajowy
Do Żabki Polska należy sieć kilkuset sklepów pod marką Freshmarket, o większej powierzchni niż sklepy pod marką Żabka. Tomasz Suchański, prezes Żabki poinformował właśnie, że trwają analizy dotyczące rozwoju tego segmentu, a wśród rozważanych wariantów jest rezygnacja z drugiej marki. ? Dopinamy
do założyciela i głównego akcjonariusza Tima Robertsa (poprzez brytyjską firmę TMR Investments). Nowi inwestorzy obejmą łącznie ponad jedną trzecią wszystkich akcji spółki. Maksymalną cenę sprzedaży ustalono na 20 zł. Euromark liczy na pozyskanie około 38 mln zł. Wyda je na rozwój głównych marek i rozbudowę
Zdaniem analityków jedną z głównych przyczyn stopniowego upadku firmy była nienajlepsza strategia marketingowa marki. - Meble swarzędzkie są postrzegane jako mało nowoczesne, przez co są niechętnie kupowane przez młodych klientów, a to właśnie oni stanowią główną siłę popytową na rynku