Więcej o:

marki

  • Nowe pola dla marek

    W szarych czasach PRL wielu marzyło o ciuchach z metką Pierre Cardin. Blask tej marki z łatwością pokonywał żelazne kurtyny i działał na wyobraźnię. Francuski projektant był wówczas synonimem wysokiej mody, niedostępnej nad Wisłą. Dziś niewielu kojarzy garnitury i płaszcze Pierre Cardin

  • Interbrand: Najdroższe marki świata

    Wartość marki Google wzrosła w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy o 44 procent do 17,8 mld USD. Tym samym najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka internetowa znalazła się na dwudziestym miejscu w rankingu sporządzonego przez ekspertów firmy Interbrand. W ubiegłym roku wzrost wartości tej marki

  • Polacy nie ufają markom z supermarketów

    "Rz" zauważa, że w przeciwieństwie do krajów Europy Zachodniej, gdzie produkty "marki własnej" ronią furorę, w Polsce ich udział w sprzedaży lekko spada. Według danych firmy badawczej Nielsen ich udział w 2007 roku wynosił 8,5 procent i zmniejszył się w porównaniu z rokiem poprzednim o 0.2 procent

  • Najdroższe marki na świecie według Interbrand

    Eksperci firmy Interbrand, która co roku publikuje ranking wartości globalnych marek, wycenili markę Coca-Coli na 67 mld dol. Podobnie jak przed rokiem drugie i trzecie miejsce zajęły marki Microsoft (warta 56,9 mld dol.) oraz IBM (56,2 mld dol.). Jednak najdroższa marka na świecie staniała w ciągu

  • Najbardziej wpływowe marki 2005 są w sieci

    Pozostałe internetowe marki, które zmieściły się w pierwszej dziesiątce to: Yahoo! (7 miejsce), Firefox (8) i eBay (9). Listę uzupełniają Starbucks (4), Ikea (5) Nokia (6), i Sony (10). Rok temu w czołówce to "stare" marki stanowiły większość, a całej stawce przewodził Apple, który wyprzedzał

  • Znane i szanowane marki 2004 roku

    Takie wnioski płyną z ankiety przeprowadzonej przez firmę Target Group Badania i Doradztwo, która postanowiła sprawdzić, jakie marki finansowe najlepiej radzą sobie 15 lat po transformacji i jak Polacy oceniają ich jakość. Najbardziej popularną marką 2004 roku okazał się PZU - najstarszy, krajowy

  • Właściciel Żabki rozważa likwidację marki Freshmarket

    Do Żabki Polska należy sieć kilkuset sklepów pod marką Freshmarket, o większej powierzchni niż sklepy pod marką Żabka. Tomasz Suchański, prezes Żabki poinformował właśnie, że trwają analizy dotyczące rozwoju tego segmentu, a wśród rozważanych wariantów jest rezygnacja z drugiej marki. ? Dopinamy

  • Znane marki turystyczne na sprzedaż

    do założyciela i głównego akcjonariusza Tima Robertsa (poprzez brytyjską firmę TMR Investments). Nowi inwestorzy obejmą łącznie ponad jedną trzecią wszystkich akcji spółki. Maksymalną cenę sprzedaży ustalono na 20 zł. Euromark liczy na pozyskanie około 38 mln zł. Wyda je na rozwój głównych marek i rozbudowę

  • Silna marka to dobry wybór

    Jakie znaczenia mają marki we współczesnym świecie? Marki rosną w siłę. Tak naprawdę na rynku mamy do czynienia z dwoma grupami konsumentów ? jedni szukają tzw. value for money, czyli produktów często no name, bezmarkowych, ale dostępnych w niższych cenach, oraz konsumentów silnie przywiązanych

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.