? dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank Bartosz Dobrzyński ? CMO projektu fintech Arkadiusz Gwizdek ? dyrektor marketingu Skoda Dariusz Maciołek ? CMO w BNP Paribas Bank Michał Sobolewski ? dyrektor marketingu Play Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie, trwające około 10
? dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank Bartosz Dobrzyński ? CMO projektu fintech Arkadiusz Gwizdek ? dyrektor marketingu Skoda Dariusz Maciołek ? CMO w BNP Paribas Bank Michał Sobolewski ? dyrektor marketingu Play Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie, trwające około 10
"Im szybciej klient wejdzie w nowy kanał i się go nauczy, tym bardziej w przyszłości oszczędzi. Chat GPT to jest jedno z kolejnych narzędzi, bez których nie da się robić współcześnie marketingu" ? opowiada o aktualnych wyzwaniach w branży digital marketingu - Krzysztof Masłowski". ?Obecny świat
"Ujawnienie roli jest podstawą w budowie zaufania i wiarygodności. Nie ukrywamy się w sposób, który mógłby zmylić konsumentów co do charakteru osoby, który nawiązuje z konsumentem kontakt" - czytamy w kodeksie etyki Word-of-Mouth Marketing Association (WOMMA) z Chicago. Ta organizacja działa od
Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu online w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych
Marketing mobilny jest formą promocji działalności, wykorzystującą do tego celu interaktywne media np. telefony komórkowe. Niewątpliwą korzyścią wynikającą z wykorzystania kanału mobilnego jest możliwość dotarcia do konsumenta w dowolnym miejscu. W zakresie marketingu mobilnego często wykorzystuje
Jak poinformował branżowy tygodnik "Media i Marketing Polska", powołując się na wydawcę, powodem jej odejścia "jest rozbieżność co do koncepcji i strategii tygodnika". Na razie nie wiadomo, kto obejmie stanowisko Kamoli. Pierwszy numer "Ozonu" ukazał się 21 kwietnia. Według danych wydawcy sprzedał
trudny. Inaczej jest w branży odzieżowej, gdzie prowizje są niższe, ale warunki ich uzyskania także nie są wygórowane. W tego rodzaju marketingu zleceniodawca nie wskazuje konkretnej formy przekazu reklamowego. Rozlicza on jednak partnera za osiągnięty rezultat, poprzez wynagrodzenie w formie prowizyjnej
zwiększaniu liczby kliknięć prowadzących do witryny, a także wartości konwersji i aktywności na stronie. Zgłoszenia 15 najlepszych zespołów, wśród nich jednego z warszawskiej SGH a drugiego z poznańskiego UAM, poddano ostatecznej ocenie jury. >> Czytaj też: Ruszył Google Online Marketing Challenge 2009 W
Jak poinformował amerykański dziennik gospodarczy "The Wall Street Journal", spółka BzzAgent z Bostonu zajmująca się promocją marek z ukrycia ma wkrótce pozyskać 14 mln dol. od funduszy inwestycyjnych General Catalyst Partners i IDG Ventures Boston. Marketing szeptany tym różni się od tradycyjnej