marketing

Więcej o:

marketing

  • Marketing Master class. Jak działa marketing w Polsce dzisiaj?

    ? dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank Bartosz Dobrzyński ? CMO projektu fintech Arkadiusz Gwizdek ? dyrektor marketingu Skoda Dariusz Maciołek ? CMO w BNP Paribas Bank Michał Sobolewski ? dyrektor marketingu Play Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie, trwające około 10

  • Marketing Master class. Czego możemy się nauczyć od szefów marketingu?

    ? dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank Bartosz Dobrzyński ? CMO projektu fintech Arkadiusz Gwizdek ? dyrektor marketingu Skoda Dariusz Maciołek ? CMO w BNP Paribas Bank Michał Sobolewski ? dyrektor marketingu Play Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie, trwające około 10

  • Marketing 5.0. Czy to już?

    "Im szybciej klient wejdzie w nowy kanał i się go nauczy, tym bardziej w przyszłości oszczędzi. Chat GPT to jest jedno z kolejnych narzędzi, bez których nie da się robić współcześnie marketingu" ? opowiada o aktualnych wyzwaniach w branży digital marketingu - Krzysztof Masłowski". ?Obecny świat

  • Szeptany marketing ma własny kodeks

    "Ujawnienie roli jest podstawą w budowie zaufania i wiarygodności. Nie ukrywamy się w sposób, który mógłby zmylić konsumentów co do charakteru osoby, który nawiązuje z konsumentem kontakt" - czytamy w kodeksie etyki Word-of-Mouth Marketing Association (WOMMA) z Chicago. Ta organizacja działa od

  • Konferencja: Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line

    Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu online w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych

  • MobileMarketing pokaże potencjał marketingu mobilnego

    Marketing mobilny jest formą promocji działalności, wykorzystującą do tego celu interaktywne media np. telefony komórkowe. Niewątpliwą korzyścią wynikającą z wykorzystania kanału mobilnego jest możliwość dotarcia do konsumenta w dowolnym miejscu. W zakresie marketingu mobilnego często wykorzystuje

  • Ozon bez szefowej marketingu

    Jak poinformował branżowy tygodnik "Media i Marketing Polska", powołując się na wydawcę, powodem jej odejścia "jest rozbieżność co do koncepcji i strategii tygodnika". Na razie nie wiadomo, kto obejmie stanowisko Kamoli. Pierwszy numer "Ozonu" ukazał się 21 kwietnia. Według danych wydawcy sprzedał

  • Ten rodzaj marketingu daje zarobić najwięcej influencerom

    trudny. Inaczej jest w branży odzieżowej, gdzie prowizje są niższe, ale warunki ich uzyskania także nie są wygórowane. W tego rodzaju marketingu zleceniodawca nie wskazuje konkretnej formy przekazu reklamowego. Rozlicza on jednak partnera za osiągnięty rezultat, poprzez wynagrodzenie w formie prowizyjnej

  • Polacy najlepsi w Europie w marketingu internetowym

    zwiększaniu liczby kliknięć prowadzących do witryny, a także wartości konwersji i aktywności na stronie. Zgłoszenia 15 najlepszych zespołów, wśród nich jednego z warszawskiej SGH a drugiego z poznańskiego UAM, poddano ostatecznej ocenie jury. >> Czytaj też: Ruszył Google Online Marketing Challenge 2009 W

  • Marketing szeptany zainteresował inwestorów

    Jak poinformował amerykański dziennik gospodarczy "The Wall Street Journal", spółka BzzAgent z Bostonu zajmująca się promocją marek z ukrycia ma wkrótce pozyskać 14 mln dol. od funduszy inwestycyjnych General Catalyst Partners i IDG Ventures Boston. Marketing szeptany tym różni się od tradycyjnej